Začetek delovanja podjetja ApartMe

Uradnega začetka nismo zabeležili, ker smo o ideji razmišljali že kar nekaj časa (beri – let). V podjetju nas povezuje želja po zagotavljanju kakovostnih storitev za naše stranke in posledično zagotavljanje storitev za stranke naših strank na najvišjem nivoju.

Z oddajanjem turistične nastanitve se ukvarjamo sedem let, veliko potujemo po različnih kategorijah nastanitvenih obratov in preučujemo smeri, za katere se bo v prihodnosti najverjetneje razvijal turizem. Ker se zavedamo, da je sledenje in spremljanje trendov zelo pomembno v današnjem času in nima vsak poleg svoje zaposlitve časa še za raziskovanje le-teh, smo se odločili, da razširimo našo ponudbo oddajanja nastanitev, še na poslovno svetovanje in skrb za nepremičnino.

Kot je verjetno že razvidno iz prvega dela besedila, je naša ponudba res široka in lahko pripomore prav vsakemu, ki ima kakršnokoli zagato pri upravljanju svoje nastanitve. Iz izkušenj vemo koliko časa je potrebno (če se oseba odloči in brez znanja prične z oddajanjem nastanitve), da začne to izvajati kakovostno in poslovno uspešno. Pri poslovnem uspehu ne mislimo zgolj na zaslužek, ampak tudi na optimizacijo dela, ki vam omogoča, da za enako delo porabite veliko manj časa. Zavedamo se, da je ob redni zaposlitvi zelo težko redno odgovarjati na gostova sporočila, klice in odzive po bivanju pri vas. Ta del pa je eden izmed najpomembnejših za kakovostno oddajanje turistične nastanitve. V vseh teh letih smo opazili, da gostje najbolj cenijo / mo (saj smo tudi sami ocenili vsako nastanitev, katero smo obiskali), čistočo in prijaznost, odzivnost personala. V hotelih in večjih organiziranih podjetjih, kjer imajo po več zaposlenih, se to doseže z dobrimi organizacijskimi sposobnostmi in uspešno vodjo. Za manjše ponudnike, tukaj mislimo predvsem na lastnike nepremičnin (ene nepremičnine ali več apartmajev), pa je doseganje teh standardov težje, saj morajo imeti sami organizirano celotno shemo oddajanja turistične nastanitve (vzpostavitev zakonodaje, obrazcev za sobodajalce, kategorizacijo, rezervacijski sistem, urejene spletne portale, marketing, stik z gosti, organizacija čiščenja in popravil, sprejemanje plačil, itd.). Zato smo se odločili, da se usmerimo v to, kar delamo najbolje, in olajšamo življenje tistim, ki se poleg svojih osebnih obveznostih ne uspete ukvarjati še z oddajanjem nepremičnine.

Ker smo želeli ponudbo še nekoliko razširiti, smo se odločili, da bomo na spletno stran dodali še spletno trgovino z manjšo izbiro posteljnine, brisač ter hotelske kozmetike. Iz izkušenj opažamo, da gostje cenijo, v kolikor dobijo kakršnekoli dodatke v nastanitvi. Poleg kozmetičnih dodatkov, je eden od pomembnejših detajlov ta, da so brisače in posteljnina v beli ali svetli bež barvi, ker nam to poudari čistočo prostorov (tudi sami opazimo, da nam bolj ustreza, ko je posteljnina bela in brez barvnih dodatkov, okrasnih blazin in odej, ki se ne operejo ob vsakem čiščenju). Ker smo se poglobili tudi v odzive gostov glede čistoče, nam lahko zaupate, da bomo v primeru preteklih slabih odzivov glede urejenosti vaših prostorov naredili vse, da nivo dvignemo na kakovost, ki si jo vaša nastanitev zasluži.

Your most unhappy customers are your greatest source of learning.
Bill Gates

Pripravljeni smo poslušati vaše želje in odgovoriti na vsa vaša vprašanja, na koncu pa sestaviti sodelovanje, ki bo personalizirano za vas in vašo nastanitev. Po sklenjenem sodelovanju bomo za vas dosegljivi za nadaljnja vprašanja in zahteve. Sproti vas bomo obveščali o spremembah in raznih drugih pomembnih podatkih, ki jih morate vedeti. Vašo nastanitev bomo naredili vidno na najbolj znanih rezervacijskih portalih na spletu in po želji tudi uredili lastno spletno stran z vašo vsebino, foto in video predstavitev.

Upamo, da smo s prvim zapisom pripomogli pri tem, da nas še lažje in brez obotavljanja kontaktirate. Resnično si želimo dvigniti nivo manjših turističnih ponudnikov in lastnikom olajšati delo, optimizirati delovanje in izboljšati vidnost nastanitve na spletnih portalih.

Hvala, da ste si vzeli čas in prebrali naše besedilo. Mogoče se pa kmalu slišimo oziroma srečamo na sestanku v živo, kjer nam boste zaupali vaše želje.